jueves, 30 de junio de 2022

Aquel Rey de Francia

 

Aquel Rey de Francia tres hijas tenía.

La una cortava, y la otra cuzía,

la más chiquitica bastidor hacía.

Lavrando (bordando), lavrando, esfueño (sueño) le venía;

la madre con ravia harvarla (golpearla) quería.

-¡No me aharvéx, madre, no me aharvariax!.

Esfueño me ha soñado de bien y alegría.

Me aparí al pogio (pozo), vide un tasín (tacita)de oro

con tres paxcaricos picando el oro-.

-Los tres paxaricos eran tus cuñadicos

y el tasín de oro era el tu novio.

-Me aparí a la ventana,  vide a la estrella Diana.

-Aquella estrella diana era la tu cuñada.

-Me aparí ala puerta, vide la luna entera.

-Aquella luna entera eara la tu eshuegra.

-Me aparí al espejo, vide un mansanero.

-Aquel mansanero era el tu eshuegro.

(Canción Judeo.sefardí)

No hay comentarios:

Publicar un comentario